Προϊόντα
Το καλάθι σου

Ασύρματο Ψηφιακό Τηλέφωνο Panasonic TGB610 (Μαύρο-Μπλε)

Ασύρματο Ψηφιακό Τηλέφωνο Panasonic TGB610 (Μαύρο-Μπλε)
Εξαντλήθηκε
Ασύρματο Ψηφιακό Τηλέφωνο Panasonic TGB610 (Μαύρο-Μπλε)
  • Διαθεσιμότητα: Εξαντλήθηκε
  • Κωδικός: KX-TGB610JTC
29,90 EUR
Χωρίς ΦΠΑ: 24,11 EUR
Παράλαβε το δέμα σου με BOX NOW ό,τι ώρα θες σε ένα από τα αυτόματα μηχανήματα παραλαβής κοντά στο σπίτι σου ή στην δουλειά σου.
Παράλαβε από το κατάστημα BEEGADGET. Μόλις η παραγγελία σου είναι έτοιμη, θα λάβεις ενημερωτικό email για να έρθεις να παραλάβεις.

Ασύρματο Ψηφιακό Τηλέφωνο Panasonic KX-TGB610JTC. Κομψό και εύχρηστο το ασύρματο τηλέφωνο της Panasonic, κυματοειδής και καμπυλόγραμμος σχεδιασμός με το πάνω μισό να χαρακτηρίζεται από γυαλιστερή επιφάνεια, minimal σχεδιασμός με καμπυλωτό σχήματα. Με δυνατότητα μπλοκάρισμα κλήσεων και φραγής έως και 50 αριθμών. Απαλλαγείτε εύκολα από ενοχλητικές κλήσεις με το πάτημα ενός πλήκτρου και πανίσχυρη αυτονομία με έως και 18hr ομιλίας και 200hr χρόνο αναμονής. Μια αξιόπιστη και όμορφη συσκευή που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες τις οικιακής σας επικοινωνίας.

  • Οθόνη:Μονόχρωμη
  • Θέσεις Μνήμης:50
  • Δυνατότητες:Αναγνώριση Κλήσης, Φραγή Κλήσεων
  • Διάρκεια Αναμονής:200 ώρες
  • Διάρκεια Ομιλίας:18 ώρες

Μήνυμα επωνυμίας Panasonic

Tο brand name Panasonic δημιουργήθηκε το 1955 και χρησιμοποιήθηκε αρχικά ως επωνυμία για ηχεία ηχοσυστήματος. Είναι ένας συνδυασμός από τις λέξεις "Pan" (Παν) και "Sonic" (Ήχος) και έχει την έννοια ότι μεταφέρει τον ήχο που δημιουργεί η Εταιρεία μας στον κόσμο. Από το 2008, χρησιμοποιείται ως εταιρική επωνυμία που αντιπροσωπεύει την Εταιρεία σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Εταιρική Υπόσχεση

Η Panasonic παραμένει πιστή στο όραμα της για «Μία Καλύτερη Ζωή» και «Έναν Καλύτερο Κόσμο», συμβάλλοντας στην πρόοδο της κοινωνίας και την ευημερία των ανθρώπων παγκοσμίως.

Εταιρικό Slogan

A Better Life, A Better World

Επιχειρηματικά πεδία

Η Panasonic Corporation αποτελείται από εταιρείες σε διάφορα επιχειρηματικά πεδία, από οπτικοακουστικό εξοπλισμό έως οικιακές συσκευές, βιομηχανικές λύσεις και άλλα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης. Η κάθε εταιρεία διαθέτει τις δικές της λειτουργίες έρευνας και ανάπτυξης, παραγωγής και πωλήσεων, οι οποίες ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες καταναλωτικές ανάγκες παγκοσμίως.